Uutiset

Tuotekehityksemme kehittää tuotteidemme lisäksi henkilökuntaamme. Tästä esimerkkinä teknisen tuen insinöörien avustaminen asiakkaan prosessiin päätyvien tuotteiden valinnassa. Tällöin he ensin käyvät yhdessä läpi asiakkaan prosessista saamiaan tietoja, sen jälkeen määrittävät kohteessa tulenkestäviä tuotteita eniten kuluttavan tekijän ja lopuksi valitsevat kohteeseen sopivimman tuotteen.

Teknisen tuen insinöörimme ja tuotekehityksemme työntekijät myös tarkkailevat jatkuvasti asiakkaalla koevaiheessa olevaa tuotettamme ja vertaavat tietoja aikaisemmin saatuihin. Mikäli tuote esimerkiksi kuluu odottamattomalla tavalla, he tekevät siihen kestävyyttä parantavia muutoksia.

Lisäksi tuotekehityksemme antaa asiakkaan prosessissa oleville Technical Support Engineereillemme tukea ongelmatilanteissa, jotta niiden juurisyyt selviävät ja korjaavat ratkaisut löydetään mahdollisimman nopeasti.

Koulutukset

Tuotekehityksemme järjestää teknisen tuen insinööreillemme myös koulutuksia. Viimeisin oli osa heidän työssä tukemistaan ja siinä käytiin läpi muun muassa Bet-Kerin tuotekehitysprosessia sekä asioita, joita tuotekehityksen ja Technical Support Engineerin on otettava huomioon tuotetta valitessaan ja kehittäessään. Lisäksi perehdyttiin eri raaka-aineisiin sekä niiden vaikutuksiin tuotteeseen.

Koulutuksessa tutustuttiin esimerkinomaisesti asiakkaan prosessiin ja valittiin siihen soveltuva tuote, joka on tällä hetkellä asiakkaalla kokeessa. Siitä saamiensa tietojen avulla tuotekehityksemme ja Technical Support Engineerimme pystyvät valitsemaan asiakkaalle sopivimman ja mahdollisimman pitkäikäisen tuotteen. 

Tilaa uutiskirje

"*" näyttää pakolliset kentät

Nimi*








Better with Bet-Ker.